I don't want this!!

Imorgon så ska jag ringa olika naprapater för att se vem som har en tid tidigast :)
Jag måste verkligen göra någonting åt min rygg, har ju sjukt ont hela tiden.. 

- Imorgon blir det bolaget också så att man har lite alkohol till nyår (fast jag känner verkligen inte för att dricka alls)
Men det är ju ändå nyår, men efter det så blir det att ta det lugnt i några månader känner jag..  

Just ja, Jag cyklade/gick och hämtade mina pengar idag på skälby, det var det värsta!! Jag började små gråta några gånger dit och hem pga kylan.. Jag kunde inte andas alls, jag ville bokstavligen lägga mig ner och dö. 
Huvudet blev för kallt så allting bara snurrade, när jag kom hem började jag bara stor böla..  haha XD (-16 grader)
Jag vill ha värme och sol :C









 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0