Snö!

Säg, är det långa nätters fara att se det man vill se och var den man
vill vara och någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill


Det är vitt ute hiih.. :D

På fredag ska jag köpa Daniel och Tobbes Julklappar.. Det känns som att det är så mycket som ska göras på bara en vecka och dagarna går så fort.

Jag har två möten den här veckan, handlar om samma saker men så långt ifrån.. Jag vet inte hur jag vill göra med något utav det. Båda sakerna kanske kan förändra mitt liv. Låter så patetiskt

Jag vet inte varför men jag längtar så mycket till både Jul och nyår. :) Hoppas att nyår bli som jag vill :p

Jag vill ha en vit jul ;) heeh

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0