Gyptian

Imorgon (idag?) måste jag ner till arbetsförmedlingen och lämna in ett papper. Det är ju sånt som måste göras..
Så trist..


Jag har precis kollat på filmen Post Grad, den var helt okej, lite små rolig men den kändes mest som en tjej film typ.
Just nu så försöker jag bli trött men det går inte så bra :p

Jag längtar till måndag men jag har ingenaning om varför, kanske för att det känns som att en ny vecka innebär nya förhoppningar?!

Jag ska nog ner på stan då och se om jag kan börja plugga, jag vill verkligen läsa historia, religion och samhäll hih :) Det låter säkert jätte tråkigt men man kan väl aldrig få nog av kunskap? ^^

Ida ♥ Musik



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0