...

Igår var en jätte bra dag, det var väldigt trevligt hiih ^^
Satt hemma hos Kim i några timmar med Denice och honom, vi glodde bla på filmen Kids.. Den är ju inte jätte bra men den funkar :P Nu vill jag ha ps3 :(


Idag var Tobias, Daniel och Erika här och åt Töltött paprika, så otroligt gott :D Bästa som finns..

Imorgon så ska jag till naprapaten, ska bli skönt.. Vi ska ha rätt tighta tider för att ryggen verkligen ska kunna fixas :P så jag var där i måndags också. Sen så ska jag dit i början av nästa vecka :)


På fredag ska jag träffa Åsa och en sköterska som ska kika på mina revben/magen..
Det kommer vara jätte obehagligt att någon ska trycka och sådär, speciellt på mina små "knölar" haha :P
Men det måste ju kollas eftersom jag har ont så ofta och speciellt när jag har druckit alkohol..

Längtar så mycket efter sommaren






Bilder från sommaren som var :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0