Let me sign

Jag  är kär i den där låten :D
Förresten så hörde jag två riktigt bra låtar idag, det bandet är faktiskt grymt bra :)
Jag skulle såklart aldrig säga det "högt"..

Tors till Lör var riktigt bra dagar.
torsdags så blev det tre filmer hos Denies. Två bra men en var så otroligt tråkig :/  haha
I fredags så drog jag till Denies vid 23.00, vi drack och sjung :D hehe ^^ Sen så kom Robin vid två nångång så jag Denies, Kim och Robin åkte runt bla till Björnön (Fan vad roligt det var där borta) och till Djäkneberget..
Det var nog den bästa dagen på länge, jag kände mig verkligen som ett barn, sisådär 7år och inga berskymmer i världen. Loved it :D
I lördags så satt jag och Denies och hade verkligen ingenting att göra, alla skulle ha killkväll typ. haha.. men så var Madde på petersberg hemma hos en kille med lite folk och drack, så vi drog dit.. Det var okeej där borta.

Igår så åkte familjen till Morfar och det var rätt skoj.. älskar min familj ju ♥


Yeaah jag fick sömntabletter utskrivet idag :P Äntligen!!
Hoppas att jag inte känner mig dåsig och tung på morgonen, isf så är jag hellre utan..
Ligger seriöst uppe hela natten och är "måttligt" trött men klar i huvudet på morgonen än att inte kunna fungera under några timmar.. inte värt det..



Sean Lockhart - Alias: Brent Corrigan





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0