Like a happy face

Det har vart en mycket händelserik dag, haha nej det har det inte.
Jag kollade på Qaf från 9.30 till till 19.00 (det är mycket, mycket beroendeframkallande) fast där i mellan så lagade jag både mat och kladdkaka :)
Sen kom Denies över, hon fick självklart en bit kladdis haha. Så gick vi upp till centrum och satt där ett tag och Denies fick en toppen idé - att vi skulle GÅ hem till Robbin, så det var bara att börja traska. När vi väl kommit fram efter en timme så var han inte hemma och han har ingen mobil heller. Vi trodde iallafall att vi skulle vara tvungna att gå hem vilken ingen utav oss orkade.. Denies fick iallafall tag på Robbin som åkte hem hehe. tur det
Hans familj tyckte dock att vi var dumma i huvudet som gick enda ut dit ^^
Nu ska jag glo på ett avsnitt sen ska jag sova.. as trött för fan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0