24

Idag fick jag hem Daniels paket och JAG (tror att han också blir det ju) är nöjd med det jag köpte :)
Nu är det december och alla Julkalendrar börjar ;)
Det första jag gjorde imorse var att gå ut på oioioi.se och det var lika skoj som varje år :)
Jag har också kollat på den klassiska på Svt1, den var halvt skoj HAHA
Jag vet att jag egentligen är lite för gammal för det Men traditioner är traditioner :)

Inget socker idag heller och inget små ätande :)
woho.
Inte direkt vart så sugen heller, eller jo på banan med nötter och kanel men det känns bara onödigt.
Istället så ska jag baka en "julig" banan kaka imorgon för att frysa in.
imorgon tänkte jag julpynta lite på mitt rum också. Hänga upp en julstjärna i fönstret och lite så.
Jag råkade ha sönder "min" adventstake innan den ens kom upp i fönstret så det var ju klantigt... Men men.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0