AnDrA aDvEnT



Irriterande, ledsen jag blir.
Jag besällde en "jul"klänning förra veckan och den kom i fredags. Jag älskar modellen, fägen, ryggen.. Ja hela klänningen, om jag hade kunnat haft den men NEJ. Ja klänningen är förstor (vilket jag borde ha förstått innan) jag slänge mig på datorn direkt för att beställa en ny i rätt stolek men då var S och XS slut och idag är klänningen borta ifrån sidan :(
Jag har mailat dom och frågat om den kommer komma in och förhoppningsvis svarar dom. Jag har inte hittat någon klänning som ens har vart hälften av vad DEN klänningen är. Jag överväger att springa med den till tobbe för att sy upp och in den. Samtidigt som jag inser att det absolut inte kommer att funka.

Idag bröt jag sockeruppbehållet för att äta adventsfika :P Blev några pepparkakor och en mördegskaka.
Men jag drack Tea som jag kryddade med kardemumma och kanel (blev as gott) istället för Julmust :)
Jag tycker att jag har klarat mig bra med tanke på att jag har bakat under dom här dagarna utan att ens smaka, jag får nöja mig med mina clementiner. Sen så har det blivit Frukost och Middag varje dag :)
Jag känner mig nöjd och det är huvudsaken :P Mamma är mindre nöjd
Vi har ganska olika uppfattningar när det kommer till mat..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0