Go fuck yourself

Till dig som hade kommenterat inlägget "lussebak" GO FUCK YOURSELF! Hjälpsamt?

Fan vad trött jag är och snart kommer morsan hem med Lion. Både Daniel och Linda är sjuka, morsan är sjuk och jag vill dra en stor påse över huvudet!

Hjärtat cpar ut och idag mår jag skit, Jag kan inte ta ångest dämpande heller för att jag blir mycket tröttare av dom eller rättare sagt så lägger jag mig i fosterställning och ligger kvar där... Men jag kanske kan ta en halva och se om det funkar bättre, Jag har ju egentligen inte gett dom en chans. 
Jag fick dom förra veckan - visst var det förra veckan? Ja det var det nog, provade dom i två dagar och det var inte så bra. Men idag vill jag tamifan bara skrika och gapa, slå sönder saker - Allt i hjärnan bara, min kropp sitter kvar i soffan och tar ett djupt andetag!


BYE BYE!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0