Julpyntning alltså

Försöker Julpynta och fixa men vart fan börjar man? Jag känner mig som en vilsen hundvalp :P
Trött är man också, var hos mormor imorse och käkade och bytte klappar. (Hon ska fira julafton med moster så vi kommer inte att ses då)
Får se hur det här går ikväll då förhoppningsvis bra för annars blir det jävligt stressigt imorgon.
Morgon dagen ser ut så här: Upp 8.30 För att ta bussen klockan tio till kyrkogården.
Är hemma vid ca 13.00 Då har vi väl plockat upp Lion på vägen.
När mina pengar har kommit in från soc ska jag ner på stan och handla det sista.
Sen ska dom sista mat/bak sakerna köpas.
16.30: Ska jag iväg och klippa håret..
Efter det ska det bakas lite, skalas en jävla massa potatis och laga mat. Klä julgranen
Färga håret, slå in dom sista klapparna, äta nångång där i mellan. osvosv... Phu!!
Nej nu ska jag fortsätta här. Helst vill jag bara gömma mig i täcket ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0