Klappar

Så där ja, fyra klappar är inslagna och fler blir det :P Två st kommer på tisdag (hoppas jag)
En ska jag slå in snart, En ska jag beställa ikväll och sen är det väl bara 3-fyra planerade kvar. Kommer ju antagligen springa på något på stan som jag inte har tänkt på innan. Men jag hoppas att alla blir nöja iallafall..
Man kan ju tyvärr inte köpa så mycket då plånboken inte tillåter det..

Idag är det exakt två veckor kvar till Julafon. Jag har skickat tillbaka klänningen jag ville ha på mig och istället får det bli en svart klänning jag köpte ifrån H&M två månader sen och en röd kofta jag köpte för två veckor sen (den har jag typ inte andvänt då jag ville inviga den på julafton :P) Bara ben, nymålade naglar, ny färgat hår.. Jag tänker inte leta efter en ny klänning men förhoppningsvis så springer jag på en endå :)
Min katt"unge" Hon fyllde sex månader i måndags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0