Nyår :)

Unknowd :Kläderna som finns i affärer är för modellkroppar, det vill säga väldigt smala men ändå hälsosamma kroppar. Om du inte kan ha de kläderna kan du knappats se väldigt hälsosam ut och då borde du kanske börja fundera på att göra någonting åt det. För att vara smalare än t ex vissa av H&Ms modeller (som redan är skit smala) är inte alls bra eller ens snyggt :/ Liksom vem skulle egentligen inte göra vad som helst för att ha en kropp som H&Ms modeller? Men du har tydligen gått lite väl långt. Lycka till!

Kläderna som H&M's modeller och andra modeller har på sig är insydda, Vilket jag också kan göra om jag vore bra på det. Min kropp ser hälsosam ut men då jag både är väldigt kort och liten så har jag svårt att hitta kläder som passar, Jag är inte speciellt smal, är bara liten i kroppen. Ville bara klar göra det så att "folk" inte får fel uppfattning. Vem du nu än är som skrev det där. Hade dock inte haft något emot att ha lite större bröst  och få tillbaka röven jag en gång hade ;)


Daniel, Tobias, Erika och Lion är här och fikar, mys :)
Lion har super söta kläder på sig, han är riktigt nyårsFin <3
Ikväll blir det det god mat och lite alkohol, drar väl ner på stan och ha det trevligt :)




Gott nytt år ifrån mig :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0