Nu har jag skaffat mig en privat blogg så att jag kan skriva av mig, vara helt och hållet mig.
Det är helt enkelt inte samma sak att bara skriva det i en bok eller så då jag endast tar upp en penna och ett block för att skriva recept ;)

Jag ska baka till Julafton för att ta med det hem till D&L .. Det får bli lite smått och gott..
Det kommer säkert att bli en helt okej julafton även fast jag blir tvungen att gå naken.
känningen hade kommit in idag i stolek xs, jag beställde den, fick en orderbekräftelse på mailen.. Allting kändes okej. Lite senare fick jag ett nytt mail där det stod "tyvärr varan är slut" Ja så, så roligt vad det..

Nu blir det ett bad för att värma.. have a nice life.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0