SkyldighetsDag

Idag har jag dåligt samvete och känner mig halvt skyldig.
Självförtroendet idag har vart botten, kännt mig stor hela dagen.
Var på erikslund och provade kläder, blev ledsen och tyckte synd om mig själv för att allting jag provade var för stort, det hade fått plats en till av mig i varje plagg. Nu känner jag mig skyldig för att det finns så många människor som inte kan köpa kläder för att det är för smått, jag kan ju fortfarande köpa kläder, jag kan ju sy in dom eller välja att ha det stort.
Därför känner jag mig skyldig.

Jag ville dra hem till Mimmi idag men jag vill inte sätta på mig nånting annat än mina mysiga pjamasbyxor och en stor GrönaLund tröja, så här sitter jag. Jag känner mig skyldig för att jag känner att jag inte har något att sätta på mig även fast jag en massa kläder?! men nej ingenting duger åt mig va? Jag blir irreterad på mig själv för att jag iprincip tycker synd om mig själv.

Det blev alltså inte ett enda klädesplagg även fast jag såg en massa fint, istället gick jag till Willys och handlade hem 1002HG Godis, mamma köpte dock 1.5kg så det känns fortfarande bra att jag köpte minde än henne.
Nu skrev jag "jag tror tyvärr inte att jag kan" även fast jag faktiskt vill åka dit
"Som vanligt då"

Over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0