sool

Solen skiner och sitter med en kopp kaffe, lite halv mysigt sådär.
Igår pratade jag ju vårdcentralen, fick en tid den 19onde.
Hon frågade om jag hade medc osv, vilket jag inte har och jag förklarade varför jag ringde vårdcentralen och inte dom på psyk. Jag har en jävla massa antidepp recept på apoteket men jag anser knappast att min "nerstämdhet" är problemet dessutom så kan jag ju inte plocka ut medc när jag inte vet hur jag ska använda det.
Jag kommer ju inte att få nånting mot varken ångesten eller sömnen, det vet jag redan men som sagt om jag inte ens försöker så kan jag lika gärna ge upp och inse att jag kommer att ha det så här jämt..

På lördag är det exakt två veckor kvar till Julafton whoo, blandade känslor inför julen alltså.
Ena stunden känns det helt okej att fira där borta, i andra stunden så bryter jag ihop av tanken.
Ja av varje förändring eller brytning av tradtioner inser jag att ingenting någonsin kommer att bli det samma som de var.

Tänker nog baka lite bröd idag till middagen, fast jag har ingenaning om vad middagen blir :P
Kommer ju inte på något som är ätbart haha :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0