För tråkigt

. Hur gammal är du om fem år? 26

. Hur lång är du? 156cm

. Vilken är den senaste filmen du sett? funny people

. Vem ringde du senast? Tobbe

. Vem ringde dig senast? Mamma

. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms så klart

. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget utav det men inte tillsammans iallafall

. När såg du senast din mamma? Imorse, hon väckte mig

. Vilken ögonfärg har du? Blå gröna? dom skiftar

. När vaknade du i dag? 05.30 somnade dock om

. Vilken är din favoritjulsång? Drummer boy (tror jag att den heter)

. Vilken är din favoritplats? Hos Fredrik

. Vilken plats föredrar du minst? Ingen aning :S Soc kanske?

. Var tror du att du befinner dig om tio år? Egen lägenhet. Förhoppningsvis så har jag barn då :P

. Vad skrämde dig om natten som barn? ”Människorna” som ville prata med mig när jag försökte sova

. Hur stor är din säng? Hm Jadu det vet jag inte

. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, men min funkar ju inte.. Använder alltid Mobilen

. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

. Hur många kuddar har du i sängen? Två som jag sover med men fyra

. Vilka städer har du bott i? Endast Västerås

. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

. Är du social? Haha neej

. Vilken är din favoritefterrätt? Istället för kyckling i matlagnings grädde

. Tycker du om kinamat? Japp

. Tycker du om kaffe? För mycket

. Vad dricker du till frukost? Olika antar jag

. Sover du på någon särskild sida? Nej, sover väl i mitten :)

. Kan du spela poker? Inte bra :P

. Tycker du om att mysa/kela? Jo med Fredrik <3.

. Är du en beroendemänniska? Tyvärr så är jag ju det

. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag tror inte det

. Vill du ha barn? Yes, många dessutom

. Kan du några andra språk än svenska? Engelska?

. Har du någonsin åkt ambulans? Japp

. Föredrar du havet eller en bassäng? Har jag ens badat i havet?

. Vad spenderar du helst pengar på? Jadu

. Äger du dyrbara smycken? Nej

. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Hm, jag vet inte faktiskt.

. Kan du rulla med tungan? Nej

. Sover du med gosedjur? Nej, jag har inga i sängen

. Vad har du för ringsignal? Nån med Chords, minns inte vilken

. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? japp

. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Data bordet

. Flirtar du mycket? Nej, vet inte hur man gör :D

. Kan du byta olja på bilen? Skulle inte tro det

. Vilken var den senaste boken du läste? Ask Alice

. Läser du dagstidningen? Jo det händer

. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

. Dansar du i bilen? Bilen?

. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Jag vet inte

. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tänkar antar jag :P

. När var du i kyrkan senast? Några år sen

. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Stefan, sträng men bra

. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Tre/fyra dagar i Uppsala?

. Vad lyssnar du på just nu? Nån låt på radion

. Har du varit med i tidningen? När jag var lite, jag tror att jag klappade en tupp? :P

Vad är det konstigaste du ätit? Gjorde finfina blandningar när man var liten, med vatten, jord giftiga bär och annat skoj man hittade

. Vem såg dig naken senast? Fredrik såklart

. Vad är det för färg på din tandborste? Ljusblå

. Hur imponerar man på dig? Ärligt så går det inte :/

. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Bror på

. Har du någon piercing? Jo i naveln

. Civilstånd? Upptagen

. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook

. Är du fåfäng? Nej

Ångrar du någonting du gjort? Jag antar det ;)

. Hur gammal är din pappa? Över femtio, mer än så vet jag inte :P

. Vilket är ditt drömjobb? Jobb? Jag ska bli miljonär och aldrig jobba ju

. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Åka till Grekland, Rom eller Tyskland

. Vad har du haft för husdjur? Bara katt

. Svär du ofta? Jo det gör jag väl

. Sverige när det är som bäst? På sommaren

. Kan du åka slalom? haha nej, jag kan inte åka skidor

. Vad har du ätit i dag? En macka till frukost

. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Min rumpa :P

. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina bröst ^^

. Saknar du något? Japp det gör jag

. Är det viktigt att fira födelsedagar? Inte direkt men det är ju alltid roligt och det uppskattas

. Vad gör dig glad? -----------

. Har du varit gift eller förlovad? Nej, kommer inte bli det heller :)

. Vad ska du göra i helgen? Ingenaning

. Vad har du för laster? För många




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0