Det är för mycket skitsnack

Jag har mer respekt för personen jag ser som min "fiende" än för dig.. för hon har iallafall självrespekt.
Du är bara en patetisk liten männsika som inte betyder nånting i mina ögon.
Sen så tycker jag inte om att DU snackar skit om en person som jag är "osams" med bara för att jag nämde en sak EN gång och du tar upp det hela tiden och tror att du har rätten till att snacka skit om en person du inte ens känner?
Men ja du snackar ju skit om alla viket inkluderar mig så jag behöver inte dig i mitt liv länge, skolgårdsfasoner borde ha stannat vid femtonårs åldern. Tack men nej tack.
Man väljer sina vänner och många,många gånger gör man misstag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0