Exakt en månad

Nu är det en månad kvar till julafton :) Imorgon ska jag jag nog baka lite godis och ta fram julstakar osv..
Jag börjar ju lite smått och sen julpyntar jag några dagar före julafton. Tycker att det är så tråkigt när folk tar fram allt flera veckor innan julafton, då får man ju inte den riktiga känslan på dagen D.

Jag funderar på att spendera första advent själv, dvs utan mamma och mina bröder.
Jag vill sitta och äta kakor, dricka glögg och äta tårta framför en film eller så istället.. :)
Visseligen så är det roligt att träffa tobbe och dom, tända ljus och sitta och snacka. Men jag vill bara mysa under en filt.
Morsan vill att vi (alla) ska gå på julskyltningen och sedan gå hem till Tobbe och vara där..
Det är några dagar kvar så jag får väl se hur jag gör.
Idag fick jag en chokladkalender av min snälla mor också ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0