Grioa

Sitter och räknar minuterna tills klockan blir fem och jag kan gå och hämta mitt paket ifrån HM. Grioa får får göra mig sällskap på hög volym. Det känns okej just nu, men okej är tillräkligt. Alltid tillräckligt.

Var på möte här om dagen med en av mina kontakter på soc, hon ska skicka en remiss till en läkare då hon vill att jag ska börja med medc, det känns som att hon kan läsa mina tankar. Hon vill även att jag ska börja snacka med någon på psyk igen. Jag har inte vart där sen maj. Men jag vet inte om jag tycker att det är värt det då det inte har hjälp mig ett skit på dom här ?åtta? åren. I sånafall skulle jag få snacka med någon annan en min vanliga psykolog, men frågan är ju om den personen skulle vara bättre. Nåväl jag får väl se vad som händer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0