Julkänslor

Ja om en vecka är det första advent, vilket jag tydligen går in helhjärtat för i år. haha
Men lite tråkigt då det känns som att ingen annan bryr sig, jag kan sitta och leta recept i flera timmar och idag har jag skrivit ner en massa godis recept som jag ska baka. :) Mys.

ja jag gör en stor sak av julen i år. Jag sitter flera timmar om dagen och letar efter en julklänning jag vill ha.
Jag leter recept på mat, godis och bak. Men jag måste lägga ner min energi på något och varför inte något mysig?
Ja jag kanske försöker baka bort mina känslor men alla hanterar sorg på sitt sätt. Snart har det gått fyra månader men det känns som igår och om jag skulle våga känna mina känslor så skulle jag antagligen inte klara av det, så ja min tid går på mat och bak.
Sen att jag kanske inte klarar av att äta det jag bakar gör inte så mycket. Jag känner inte hunger längre och jag blir sällan sugen. Jag äter när jag behöver få upp blodsockret och jag äter en stabil frukost för att inte hetsa under dagen.. Så ser det ut och ja jag kanske är ledsen och nedstämd, blame me if you want. Jag kan ändå inte göra så mycket åt det..



Lion var här idag och mös :) Linda och Daniel har gjort ett underbart jobb :D Nej men seriöst han är verkligen fasters lilla ögonsten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0