Julklappar

Beställde nyss Daniels Julklapp/julklappar, då har man det avklarat ;)
Okej men så här är det - Jag har INGENANING om vad jag ska köpa till Lion!!! Han är typ viktigast och jag har ingenaning.. Hittade en jätte söt dress, men det känns sååååå tråkigt ju. Dom flesta leksakerna är han ju för liten för och han har en million böcker och den boken jag vill köpa är han alldelses för liten för. Gosedjur är tråkigt då han redan har så många favoriter.
Visseligen så behöver ju alla barn så mycket kläder som möjligt, speciellt när det knappt finns några tvätt tider.
Men jag är ju sån som vill ge honom något han behöver NU och om ett år typ :P Han kan få en ponny ;)

Jag vet vad jag behöver/ska köpa till mamma, Tobbe och Linda bara.
Daniel är som sagt avklarad. Men Erika och Lion då? Morfar,mormor och moster?
Ska man köpa något åt Lindas mamma och hennes lillebor, då vi ska fira med dom?

På Julafton blir vi antagligen -
Mamma, Jag,Tobbe,Erika,Daniel,Linda,Lion,Lotta,Johnny,Max,Morfar,Elisabhet,Mormor
Sen vet jag inte om Lindas mormor ska vara med. Känns som rätt många i D&L lilla lägenhet haha




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0