Mozartkulor

Har gjort "några" mozartkulor :P På 250g nougat skulle det bli ungefär 25st stod det i recepet men det blev 48st och då använde jag inte ens all nougat haha
Men om jag hade gjort enligt recepet så skulle dom ha blivit lika stora som köpe Chokladbollar och det här skulle ju vara godis så jag blev mycket nöjd med resultet iallafall. Fast sex stycken fick bli med mörk choklad då den ljusa tog slut :)

Imorgon ska jag göra kanelhjärtan och på lördag ska jag baka tårtan.
Om några timmar blir det soooova hoppas jag :P Hur svårt kan det vara egentligen ^^
ibland så önskar jag att jag hade sömntabletter eller ja varje natt iallafall.
Nej nu ska jag pilla mig i naven och och läsa matbloggar :D

Vet inte när dom ska användas




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0