så uttråkad

Hur bor du:
Brukar du komma i tid:
Hur lång är du:
Kan du laga mat:
Vad jobbar du med/pluggar du:
Vad har du på dig just nu:
Har du någon fobi:
Hade du en bra kväll igår:
Vilket är ditt senaste inköp:
Din favoritdryck på morgonen:
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Har du sovit i din egen säng inatt:
Vad hade du sönder senast:
Vem snackade du med senast:
Varm favoritdricka:
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Alkoholhaltig favoritdricka:
När gjorde du senast något riktigt dumt:
Saknar du någon just nu:
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Någon jag stör mig på:
Intressen:
senaste person du kramade:
Senaste person du ringde:
Senaste person som ringde dig:
Vad drack du senast:
Vill du ha barn:
Längtar du till din nästa födelsedag:
Har rakat dina ben någon gång:
Är du sugen på något nu:
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Använder du hudkräm:
Attraheras du av män med skägg:
Micro-pop eller poppa själv:
Brukar du baka:
Röstade du i det senaste valet:
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Vilken låt lyssnade du senast på:
Har någon annan sovit i din säng inatt:
Vad tycker du är äckligt:
Har du pengar på mobilen:


Hur bor du: Hemma
Brukar du komma i tid: På möten ja
Hur lång är du: 156cm
Kan du laga mat: Oja
Vad jobbar du med/pluggar du: Inget tyvärr
Vad har du på dig just nu: Handuk
Har du någon fobi: Ja, dom säger det
Hade du en bra kväll igår: Inte direkt
Vilket är ditt senaste inköp: En ring
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Soc
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: En skål
Vem snackade du med senast: Min mor
Varm favoritdricka: Alltid kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt Vin
När gjorde du senast något riktigt dumt: Igår ^^
Saknar du någon just nu: Ja, jag saknar Fredrik
Vad ska man göra för att få dig irriterad: "spela" Korkad
Någon jag stör mig på: Är att ica aldrig har det man behöver
Intressen: Serier och Film :P
Vad drack du senast: Kaffe :)
Vill du ha barn: Ibland tänker jag på det
Längtar du till din nästa födelsedag: Förstår inte varför jag skulle göra det?
Har rakat dina ben någon gång: Hade vart illa annars
Är du sugen på något nu: Faktiskt inte
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Minst tre
Använder du hudkräm: Det händer
Attraheras du av män med skägg: Ja det gör jag :$
Micro-pop eller poppa själv: Micro funkar utmärkt
Brukar du baka: Bara mellan 1-3 i veckan :D
Röstade du i det senaste valet: Ja, rött
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej det kan jag icke påstå
Vilken låt lyssnade du senast på: Silverchair - Open fire
Har någon annan sovit i din säng inatt:
Vad tycker du är äckligt: Smör
Har du pengar på mobilen: Ja

Vilken svordom använder du mest? K*k
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 20.20
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica, det är ju närmast :/
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja
Kan du vissla? Ja, jag är ju inte efterbliven
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, jag gör fortfarande det :D
Äger du några popband t-shirts? Naj inte popband
När flög du senast? Har aldrig fysikt flygit ;)
Pratar du några andra språk? Engelska? Känns som att jag borde ha kunnat ungerska dock
Har du gråtit offentligt? Jo, jag är bara männsklig
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jo det vill jag, både och..
Vad har du med dig in på bion? Jag går inte på bio, inte efter det som hände sist :P
Vad har du för väder? Jag tror att det är klart och kallt?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Näringslära
När sov du senast på golvet? Några månader sen
Vilken är din favorit drink? Jag brukar inte dricka drinkar
Gillar du din boendesituation? Kan inte klaga men jag letar lägenget. :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? En hel natt var tredje dag typ.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Knappast ^^
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23 ytterst vuxna år :S
Tror du på liv på andra planeter? Ja varför inte, det känns ju logist
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - hemlis :P
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det tror jag nog
Tycker du om att krama folk? Nix
Äger du en digitalkamera? Ja men jag använder den knappt
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? inte en enda
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Mja det gör jag
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Jag äter inte kött men jag får dåligt samvete för att andra gör det
Är du mörkrädd? Nej, bättre när det är mörkt än ljust
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, läppbalsam och nyklar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0