Snart så

Snart är det första advent och pengarna kommer på fredag så då kan jag börja köpa julklappar och mat :P
Jag måste bla köpa en del blockchoklad, nötter och så vidare då jag ska baka lite på lördagen. Tänkte mig kanelhjärtan, godis och en "tårta". Det är ju så tråkigt med pepparkakor och lussebullar. Jag måste köpa lite grejer också då julen är lång och det kommer att bli en del bak.
Jag har tänkt på en sak - Själva julafton kommer att bli jobbig då jag är van att vi alltid firar hos oss och då har ju jag och morsan lagat all mat och tagit hand om allt. Det här året så kommer man ju inte göra nånting typ, jag kan ju inte komma hem till Daniel&Linda och ta över all matlagning, bestämma när vi ska fika och öppna klapparna?
Det känns verkligt jätte jobbigt att inte ha någon kontroll alls..
Ja jag vet inte riktigt hur det kommer bli.

♥Nu har det gått fyra månader,  my love ♥

Jag saknar dig verkligen, varje dag , varje minut - Hela tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0