Stolt

Hittills har jag ätit frukost,lunch och middag och ingenting annat och jag ska inte äta något mer idag.
Jag känner mig lite stolt över att jag har ätit både lunch och middag idag, kan inte minnas när något sådant hände sist. Planering, planering planering är det som behövs..
Imorgon är det ju första december och jag har en choklad kalender - Jag ska öppna en lucka om dagen (som vanligt)
Men lägga bitarna i en skål.

Jag vill försöka tänja ut min mage så att jag kan äta "lite" större potioner.. Jag vill kunna äta en normal stor potion på julafton och inte sitta med pytte lite potatisgratäng & skämmas. Jag vill kunna dricka mer än ett halvt glas med kolsyrad dryck utan att bli proppmätt. Jag vill även kunna äta mer så att folk inte ska tro att jag tycker det dom bakat/lagt är äckligt. Vilket har hänt!
Jag vill inte heller tycka att det är jobbigt och verkligen försöka pressa i mig maten som jag är tvungen att göra nu. Hallå, jag älskar ju mat! :O
Små äta kan jag göra men att äta lite mer på en och samma gång är helt omöjligt och jag tycker faktiskt att det är pinsamt. Ja men jag ska som sagt försöka och det ska gå bra (Y)

Nej det blir alldelses för mycket skrivande om mat. ursäkta för det!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0