usch och fy

Tredje dagen den här veckan som jag har spytt ofrivilligt. Vet inte om det beror på kaffet eller något.
Äckligt är det iallafall. what to do?

jag vill bort härifrån, långt bort.. slippa allt, slippa mig själv.
Jag tror att jag är lite nedstämd, men vad fan det här är min blogg och jag kan skriva vad jag vill, ingen behöver läsa det.

Dumma jävla halsfluss som satte allt i rullning, igen!
Ja jag kanske väger 40.8 men jag har ju fortfarande gått upp tre kilo, vilket fortfarande är viktuppgång.

Nej jag vill nog träffa läkaren ändå, så kanske jag kan få sömntabletter iallafall vilket verkligen behövs, jag sover inget på dagen (vilket man inte ska göra heller) men jag sover knappt på nätterna heller. Det gör att jag är trött och grinig hela tiden. Den enda gången det känns bra är när jag har socker i käften. lovely
Nej imorgon kommer bli en mycket bättre dag. Fail idag men jag har ändå morgondagen.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0