Varför skriver jag det här

Jag vill ha min mens, jag saknar den haha :P Nej men seriöst, jag mår alltid så "bra" då.
Jag har inte haft den på fem månader, varför vet jag inte. Men sen sommaren 2010 så har jag haft den 4 gånger totalt. Dvs ett år och tre månader. Läkare undersöker bara såna saker om man försöker bli gravid, så jag kommer inte få reda på varför den inte kommer. Men det känns som att min kropp skulle bli mer i balans om jag hade den som jag ska.

Sen så ska jag sluta med mjölk produkter för att magen kanske börjar fungera igen. Just nu är min mage JÄTTE uppsvullen och har vart det i några dagar. Men det kommer bli jobbigt att inte kunna äta fil/yogurt då jag äter det varje dag. Ja jag ska såklart inte sluta äta det för att magen är uppsvullen utan för att jag alltid är förstoppad. Men det har jag vart i många månader, jobbigt tycker jag. Så nu ska jag käka linfrön (innehåller jätte mycket fibrer) Och minst 30min promenad varje dag, inte dricka tea och inga mjökprodukter. Sen så ska jag köpa vitaminer när jag får pengar - då jag själv inser att det är något jag behöver. Kanske borde försöka äta proteinrik mat två gånger i veckan också dvs qurn och soja.. Men vi får se hur det blir med det.

Sova gör man ju inte heller. Jodå men knappt.
Många år sedan men glad var jag den dagen <3

Det kan behövas riktlinjer :)
Imorgon blir det möte med soc igen (det är inte på ekonomiavdelningen) och med en till som har haft lite kontakt med. Jag ska bla. få se remissen som ska skickas i väg till läkaren. Ska får se att hon inte har skrivit något som jag tycker är felaktigt och även att jag ska vara delaktig. Vill inte bara slussas iväg. Dom kommer med nya ideér och förslag hela tiden även fast dom vet att det inte är rätt för mig. Jag vill iallafall börja ta tag i saker nu vilket i det här fallet innebär mina "känslor". Eller egentligen så är det soc som vill att jag ska ta tag i det ;) Jag själv orkar knappt bry mig, jag menar det är som det är.

Ja det var väl allt om kropp och knopp :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0