8P

Julen är snart här och jag känner den söta lilla pressen.. Vet inte vart firandet blir än men vi ska antagligen fira med Lindas familj i år och det här kommer att bli första året Erika är med och firar, sen så får man inte glömma att det är Lions allra första Julafton :) Provade min Julklänning här om dagen och den är förstor i midjan så det ser ut som att jag har en kasse på mig :/ Jag måste hitta en fin klänning jag kan ha på mig ^^ Men jag vill inte köpta den riktigt än ifall att jag hinner gå upp i vikt men jag tror väl inte att jag hinner gå upp fem kilo på två månader? Vi får väl se..


Jag vill gå på julmarknad, Julshow och skyltfönstring.. Julen är så mysig. Baka och ståj,julklappsshoppa, laga en massa mat och alla dessa advent :) Man känner sig så trygg på självaste julafton!




Kommentarer
e

sv: varför skulle det vara tråkigt? jag kommer fortfarande ha kvar truthbetoold, bara att jag har en till där ajg lägger upp personliga bilder. :-)

Vad roligt att höra!

2011-11-02 @ 22:03:33
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
justmyownthoughts

Håller med, julen utstrålar trygghet och mys överallt =)

2011-11-03 @ 10:23:32
URL: http://justmyownthoughts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0