blä

Det blev utgång i Lördags, Det var trevligt men jag blev såklart sjuk igen efter det. Andra gången på två veckor. Låter kanske inte kroppen vila?

Lion var här igår - Världens sötaste unge ju :)
Imorgon så ska jag till Öra, näsa hals för att se om jag behöver ta bort mina stooora halsmandlar och efter det så ska jag, mamma, Daniel, Lion och Linda till morfar.. Dom ska snart till Ungern och ville ses innan dom drar. (Y)
Skulle egentligen behöva ringa lite samtal men jag har skjutit upp på dom, behöver ringa till min läkare, den andra läkaren, sjukgymnast, /blabla /  och för att gå på hälsokontoll typ. Så fem olika ställen bara för fem olika saker. Känns så onödigt men måste kolla struman och B12 iallafall, det känns viktigast just nu tror jag. Hade ju B12 brist förut så det kan ju lika gärna ha kommit tillbaka. Det kan finnas helt fysika saker som gör att jag är psykisthandikappad haha :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0