Lion 6månader

Lion blir 6 månader idag. Tiden har gått så jävla fort.. Snart november och efter det är det advent. Tiden rinner i väg. Försent för att uppskatta saker.
Veckan har vart okej, blev lite för mycket alkohol i onsdags men det var skoj. Det hade sina bra stunder och sina sämre.
Vet inte vad som pågår med mig dock. Vill inte börja med medc igen men jag vet inte om det är det enda som kommer att få mig att fungra som en "normal" människa. Det har vart så här i skadligt många år nu och det blir ju inte bättre så medc kanske vore det bästa.. Men då måste jag ta mig till lasarettet och det orkar jag verkligen inte, varken fysikt eller psykist. Så mycket bullshit.. Det enda jag inte orkar med just nu är panikattackera, känns som att min sista stund är kommen varje kväll.. haha! Det är som det är och jag kan inte göra något åt saken.

Dra på fest ikväll eller stanna hemma med en film? Bra fråga ida, du kanske hinner fundera några sek :/
Kul att folk bestämmer sånt här så jävla sent. Nu känner jag mig halft kluven!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0