Det

Känns som att det kanske kan bli en väldigt bra dag imorgon :)
För imorgon få jag pengar ♥ känns skönt!
Så imorgon har jag tänkt att handla lite grejer, göra en mumsig sallad och baka kladdkaka, bullar och små kakor ^^
Det känns som att det var sååå länge sen jag bakade, jag är inte direkt sugen på att äta det - just nu iallafall men jag vill baka, baka, baka :) (eller så struntar jag i att baka bullarna nu och gör det närmare min födelsedag så slipper man tina dom då - det blir ju godare om dom inte har vart nerfrysta)
Jag och morsan ska väl rensa i förrådet också så jag hoppas att det är bra väder!
Ajust ja, för och främst blir det att betala räkningarna såklart..
byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0