Galenskap

Lion var ju här idag och han var lika söt som vanlig och på ett väldigt bra humör :) Så sprallig och glad. Det gör även mig glad.
Lion pillade på tv dosan och jag upptäckte att tv var avstängd, trodde att det var han som hade råkat stängt av den men nej.. Vi hade fått stömavbrott!
Det varade dock bara nån timme men hör och häpna - comhem hade också problem så inga tv kanaler fungerade när strömen hade kommit tillbaks. Nej, problemet skulle ha vart fixat vid 20.00 men det var det såklart inte så nu har vi ingen "tv".. :(
Det har vart lugnt här ikväll men hur ska det gå imorgon bitti? Hur ska jag kunna käka frulle utan tv?!
Det finns heller inga avsnitt av någon serie jag kan ladda ner då jag har fått min dos av det den här veckan redan och det finns inga fler att ladda ner.
Det är jätte stressande faktiskt, jag måste se på något när jag äter annars blir jag väldigt väldigt stressad och då kan jag inte äta..
JA alla har vi våra rutiner.
Väntar på paket ifrån H&m, det tar ju alltid så lång tid därifrån men jag hoppas att det kommer innan fredag iallafall men det borde det ha gjort. Jag beställde skor, shorts osv men det jag egentligen längtar efter är NAGLACK haha :)
Nu har jag haft omålade naglar i flera dagar, endast för att jag väntar på just det där naglacket. Känns jävligt naket då dom alltid är målade. Vilket problem eller hur? ^^
Till och med så att jag skäms när jag går ut pga det men vi kan låtsas att det inte är så!



Det är iallafall helt underbart att det känns som att det här är mina största problem just nu! :)
♥ sov sött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0