hejhej

Mötet igår gick bra!
Men jag glömde fråga om mitt mag problem ^^ Jag kom seriöst på det två minuter efter att jag hade gått därifrån och då hade jag ändå suttit på mötet i två timmar :(
Aja jag har inte känt för att prata med en läkare om det här då jag har "fantiserat" ihop att jag kanske bara råkar "svälja" för mycket luft när jag dricker något.
(Det är precis som att magen inte klarar av att ha vatten/annan dryck i magen :S Det är då den blir skrämmande stor och hård och kräkningar när jag sover)
Men nu frågade jag faktiskt min vän som pluggar till sjuksköterska om vad det kunde vara och så, han berättade sin teori och tyckte att jag faktiskt skulle kolla upp det då det inte är så vanligt/normalt.
Så nu tänker jag inte skjuta bort det längre och jag tänker faktiskt ringa vårdcentralen imorgon även fast jag inte har så just nu och inte har fått så på några dagar men det gör så att jag knappt vågar dricka vatten längre :O
Den som inte har fått så här (Det är inte en svullnad som man kan få efter man har ätit mat)
kan inte förstå hur obehagligt, ont och jobbigt det faktiskt är.
Det är ganska skrämmande när det blir så och det känns så overkligt!
Jag har funderat på att ta kort på många gånger endast för att det ser så sjukt ut.
förhoppningsvis så händer det inte igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0