Helgen som kommer

Idag drog jag till Erikslund för att köpa en present till Lion och som tur fanns det jag skulle köpa så nu är det klart iallafall.. Jag har även köpt tre olika presentpapper så att paketen kanske kan se lite fina ut :P
Inget jävla Julklappspapper som Tobbe fick :)

I morgonbitti ska jag och morsan åka till Hovstalund, det kommer att bli riktigt jobbigt men samtidigt så kanske det är bra?
Efter vi har vart där så ska vi plocka upp Lion och han ska vara här hela dagen och även soooova över :)
Kommer nog bli väldigt blandade känslor imorgon :P Men det kommer nog bara vara väldigt roligt att han ska vara här hihi ^^

På Fredag  - (Fredriks födelsedag) händer det nog inget speciellt, blir att påskpynta lite, köpa dom sista grejerna och så ska jag ta och baka Cake pops :)
Tända ljus och äta en Japp för Fredrik kanske? Tända ljus ska jag absolut göra men just Japp får mig alltid att tänka på honom ♥ (tänka och tänka, jag tänker alltid på honom, men jag förknippar Japp med honom då han alltid ville att jag skulle köpa japp, japp, japp! :P )

Påskafton då - Blir som vanligt..Kliva upp, laga mat, koka en jävla massa ägg,(och allt som hör tll) invänta folket, (har ingenaning om vad jag ska ha på mig :( ) sen käka, käka, käka.. :P Jag längtar lite ^^
Umgås och ha trevligt!

Söndagen - Lions B-day. Ska dit och fira honom :)

Kan tyvärr inte bli något fika på lördag för min del då min mage inte tycker om att jag fyller den för mycket (tråkigt men ja, bättre att äta lite mer begränsat än att det kommer upp helt plötsligt - helt oprovecerat)
Jag väljer hellre att äta mat än fika på lördag.
Väldigt irreterande att jag har spytt tre dagar den här veckan utan att jag har "överätit" eller något sånt. :S
Min mage blir jätte, jätte hård,läs: stenhård, svullnar upp till över en dubbel stolek, får as ont och så mår jag riktigt illa..
Nu har jag iallafall bytit ut yoghurten och mjölken till laktosfritt så jag hoppas att det blir bättre.. (dock så tror jag inte att det är de som är problemet utan att det kanske är gluten.)

Ska försöka sova snart, Även det har blivit sämre för att jag inte vill äta min sömn medc.
Jag är ju bra mycket piggare under hela dagarna när jag inte har tagit det kvällen innan.
Även fast jag somnar runt 3-4 och vaknar vid nio.
För det är väl mer värt att vara "pigg" med mindre sömn än trött med mera sömn?

HAHA jag kom så klart av mig för länge sen, som vanligt! Ack. Aja sov gott :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0