Lion 1 år

Var och firade Lion idag, det var skoj och han fick jätte många roliga saker men jag glömde ta kort på det mesta :P Men här kommer några bilder ifrån Tors och Idag.
Han är söt som socker
Min morfar hade pysslat ihop en gunghäst åt honom :) As häftigt tycker jag


Självklart så fick han en keps från Tobbe och Erika ^^

Och en gitarr ifrån min mormor

Lotta hade special beställt två tårtor :)

Och Lion tyckte att det var riktigt mumsigt som ni ser :D

Ja som sagt, jag kan inte vara annat än väldigt stolt över att vara faster till den här lilla krabaten :)
(Till J som hade läst men inte förstod, Han som sitter häktad för brottet är ett ex till mig. Har inte haft kontakt med honom på tre år? dock men för två veckor sen kom polisen ifrån Lindköping hem till mig för ett förhör.
Jag blev väldigt chokad när jag läste det där.
Verkar vara en helt förbytt människa, inte samma människa som jag var tillsammans med i 2år och bodde ihop med i 1år. )





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0