sittandes

Har precis duschat och nu sitter jag med en ansiktsmask.. Drygt men vad ska jag annars fördriva tiden med? Jag ska ju inte åka förens 12.00. Ska vara där 13.00, undra hur lång tid mötet kommer att ta och vad jag får göra.
Ställer dom en massa frågor eller måste man berätta allt? Kan man inte bara svara Ja eller Nej? :P

Usch, jag har fruktat den här dagen i flera veckor nu. Känns inge bra, nej inge bra alls.
Det kommer vara så skönt när mötet är slut. (Tror jag iallafall,det kan ju bli så att jag är förvirrad när jag kommer där ifrån. )
"Varör är du här?" Ja det har jag ju inget svar på.. Vaför ska jag dit?
Aja nu ska jag gå och tvätta ansiktet och osv.
Kanske vågar sammanfatta mötet sen? Det tror jag inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0