Söndag

Sitter här och känner mig halv nyttig medans jag kollar på film. Frukt och Nötmix med aprikos och en smoothie gjord på Björnbär, vinbär och mjölk ♥
Jag har ju haft flera dagar med choklad i alla dess former :) Ida <3 Choklad ^^
Nej men nu är min nötmix slut iallafall, det är ju bara 60g i en påse så det räcker max i en vecka.. Måste hitta större påsar med det är helt omöjligt typ om man inte vill ha en massa tilllsatser i, endast nötter tycker jag också är svårt att hitta till ett bra pris.. Aja får köpa lite blandade nötter och frukter i lösvikt annars, då det inte väger så mycket så blir det inte så dyrt och dessutom så räcker det väldigt länge.
Känns som två personligheter ibland då jag kan äta choklad, fikabröd, godis och glass i lass samtidigt som allting annat ska vara så jävla nyttigt. :S
Men ja, jag är iallafall inte en sån person som har en "äta vad jag vill dag".. Jag äter vad jag vill, när jag vill, VARJE dag. Det är ju så det ska vara?
Varför skulle man inte göra det?  Dumt!
Sen så är jag såklart inte sugen på sötsaker eller dyligt varje dag och då blir det helt enkelt inte varje dag.
Min poäng är iallafall att man ska äta vad man vill, när man vill! :)


Jag fyller år snart ^^ Eller ja om tre veckor typ
Jag önskar mig inte direkt något.. Jag har det viktigaste, en fantastisk familj och hälsan i behåll ^^
Men jag måste komma på vad jag ska köpa till Erika (som fyller samma dag som mig) Och till Daniel som fyller år 11 dagar efter mig.. Nånting lär jag ju komma på.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0