trött

Trött man är.. Det är fan påskafton imorgon och vi har middagsbjudning men varken jag eller morsan orkar resa oss ifrån sofforna typ haha ^^
Mina ben är halft bortdomnade också :) Dom gör så ibland, endast för att vika sig när man går eller reser sig.. De är alltid lika skoj ^^
Nej fan, Måste gå upp till ica för att handla det sista och även det viktigast - ÄGG!
Ingen påsk utan ägg, lalalala!
Gissa vad jag är sugen på också? Glass! Men jag borde inte, näe.
Fan jag blir alldelses för ärlig när jag är övertrött men jag var smart nog att radera bort det innan jag hann skriva ut något jag skulle ha ångrat!
Ska försöka ta ett bloss, klä på mig, sätta upp håret och gå och handla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0