Efter regn kommer solsken, eller?

Usch! Tog en bit ångestdämpande tidigare idag, runt ett..
Jag vill egentligen inte ta dom som jag har skrivit tidigare men idag fick det blev så ändå pga
1. ångest/stressen
2. jag vill få mer sömn
3. Jag var väldigt allergisk mot mina pälsbollar.
Några timmar senare blev jag sååå trött och somnade vid sex, vaknade vid åtta. Skönt men jag blir ju så seg i kroppen och i huvudet av dom. Jag klev upp ifrån soffan och kroppen kändes så jävla tung. Gick och kissade och när jag satt där så snurrade allt och det kändes som att jag satt och "vaggade" mig fram och tillbaka.
Nu känns det bättre, fortfarande "tung" men jag känner mig lugn, inte så stressad som jag ALLTID gör annars.
Allt har sina bra och dåliga sidor.
Det här var bra idag men jag skulle inte vilja känna så här jämt men nån gång då och då så måste den inre stressen pausas!
(Jag tänker inte heller prata med läkaren om några andra tabletter för hur det än är så har alla tabletter bieffekter
och dom jag har nu har mindre bieffekter än dom flesta andra ångestdämpande.. Jag väljer ju själv om jag tycker att det är värt att äta dom eller inte dock. Idag var det de, imorgon - antagligen inte.
Men dom jag har nu är bra för mig, dom har inga utav biverkningarna jag är rädd för och man kan inte ha "kul" på dom, så dom är bra, bra för mig! )




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0