Yes I know

Jag får/har dåligt samvete över att min morfar är orolig för mig.. Jag vill inte att han ska oroa sig och han behöver inte heller göra det.
Andra oroar sig också men som sagt så behöver ingen göra det..
Jag vet att jag ser trött och sliten ut.. Dels för att jag är trött och sen så får jag inte speciellt mycket sol på mig men utöver tröttheten osv så mår jag "bra". Jag mår som jag alltid har mått.
Men att just han är orolig känns i "hjärtat".. Jag vill inte såra folk.

Jag fyller år om lite minde än en månad och jag har redan börjat planerat lite, Vad som ska bjudas på och så. (vill egentligen köpa lite nytt porslin/kaffekoppar/kakfat/tårtbricka och så innan :P )
Jag ska iallafall solasolarium 1-3 gånger innan så kanske jag ser bättre ut :) Jag vill se fräsch jag glad ut ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0