1 +

och mer kommer det att bli., tänk så kommer jag inte orka leva med det, tänk så går jag sönder - ännu mer. 
Hur det än är så har jag lagt mitt värde på just dom siffrorna och snart så kommer allting bara att rasa sönder. 
Jag vet att det redan syns, så klart att det gör. Det är äckligt. 
 
Folk säger att man senare kommer stå ut med det, att man kan leva med det och till och med kanske gilla det.
Att man kommer att må så mycket bättre när man har klarat av allt.  
Jag tror inte på det just nu. Visst så hoppas jag att är sant men tänk så är det inte det? Tänk så finns det ingen skatt vid regnbågens slut och inget ljus i slutet av tunnen. 
 
Tobbe var i krokarna och kom in på frulle igår. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0