förlåt

usch vad dåligt samvete jag har. Jag är sjuk och allt jag vill göra är att ligga i sängen och äta typ. 
Under dom senaste tre? dagarna har jag vart på ett riktigt trotsigt humör, gråtit en del tårar, vart jävligt gnällig och otrevlig. Väldigt väldigt överkänslig. Jag tar ut det på min mor, stackare! Idag har jag vart bråkig mot henne en miljon gånger och en miljon gånger har jag velat bett om ursäkt, säga att hon är snäll och klappa henne på huvudet men det hinner jag inte förens jag bli på dåligt humör åter igen. Nu vill jag börja gråta igen för att klockan snart är 19.30 och jag ska äta. Jag äter aldrig efter klockan sex och jag vill inte men ändå så vill jag. Stört det känns! 
Jag ska iallafall ligga och glo på tv ikväll.. Hoppas att maten tar bort huvudvärken. 
 
jag känner mig som ett trotsigt litet barn men det får man vara när man är sjuk va? :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0