My body is fuck't up

Jag har blivit så jävla trött, jag är helt slut  i kroppen hela tiden och huvudvärk har jag också.
När jag vaknar på morgonen och långt in på dagen så känner jag mig seriöst bakfull. 
Magen har börjat knasa ännu mer, jag är uppsvullen hela tiden och så får jag jätte ont. 
Det känns såklart inte så kul. Jag kunde inte ens vara så social med Lion här om dagen pga att jag hade så ont i magen.
Nåväl jag ska ju träffa sköterskan imorgon (som jag gör en gång i veckan för att ta blocktryck, puls och så.)
Då kan jag ju fråga henne om vad som kan försegå :P 
Lite nervös är jag inför imorgon pga hur kroppen känns men värderna borde antingen vara bättre eller oförändrade. 
 
Annars då? Jo det känns som att jag har gjort en dramatisk förändring, i nästan en veckas tid så har jag bla ätit två lagade, varma mål mat om dagen. lunchen och middagen. Det har jag nog inte gjort sen jag gick på dagis haha.
(jag har alltid ätit 4-6 gånger om dagen men i form av kalla, lättare saker)
Sen blir det saker där i mellan då jag äter var trejde timme ungefär..
 
Det blir inget samtal imorgon då hon jag pratar med har semester igen så det känns lite onödigt att åka dit och  vara där i 10min men men, jag måste.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0