Nom nom

Idag har jag vart hos Daniel och Linda och firat Lindas födelsedag, det var trevligt. 
Det är så kul att träffa Lion men jag fruktar sista veckan i augusti för då ska Lion nog vara hos oss en hel helg då Linda och Daniel åker till Amsterdam och roar sig :) 
Kommer att bli lite jobbigt att vara med honom 22/7 men det kommer ju ändå att gå fint. 
 

En riktigt prinssesig tårta såklart
Lion fick följa med till sjöhagen på sin fina cykel 
där köpte jag soja grädde.
Som jag nyttjade när jag kom hem till blåbär&björnbärs paj :D
 
Och påtal om produkter så kan jag snart köpa mandelmjölk, som jag har letat och letat men icke funnit. 
När jag ändå var på stan förra veckan så gick jag till Ica meny för att kolla om den kanske fanns där men nej det gjorde den inte men dom hade i princip allting annat, Rice/havre/soja produkter men självklart inte det jag ville ha, men så frågade jag iallafall en som jobbade där om dom hade den ändå. Han gick ut på lagret för att kolla i datorn om den kanske kunde finnas på något annat ställe, när han kom tillbaka så sa han att han nu hade beställt in det i sortimentet. 
Dom får iallafall in det den här veckan, yeah!
Det kan vi kalla en serviceinriktad butik!
Jag blev glad över att dom inte ryckte på axlarna, såg förvirrade och sa att dom inte visste för det gör dom på våran ica buktik när man frågar efter något! 
Hela buktiken gjorde mig glad faktiskt, dom hade en riktig kaffe maskin i butiken.
Ja en fin butik kan göra mig glad, det gör en mindre stressad över att saker och ting ligger på rätt ställe. 
Usch vad jag hatar att gå och handla här, allting är trångt och rörigt. Det är som att gå in i halv färdig butik som har öppnat alldelses för tidigt.. kom igen, dom har kryddorna bland extrapris (godi/chip osv) grejerna och husgerådet..
 
 


Kommentarer
Emelie

Nu blev jag sugen på tårta! Hoppas allt är bra=) // Emelie "Mimmi" =)

2012-08-08 @ 21:38:48
URL: http://emjavisst.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0