Små steg

eller att hoppa rak in i det? Satsa 110% och bara försöka och ta det som det kommer eller att trappa upp lite smått här och där? 
 
usch jag vet inte vad jag ska göra faktiskt. 
 
Ha! Fail, jag skulle hämta ut den där jävla medicinen i fredags och så hade den inte ens kommit in för att läkaren hade glömt att skicka iväg receptet till apoteket. 
Jag sa ju det till dom förra veckan efter att jag hade vart ut på internet apoteket och kollat om den hade kommit in och då stod den inte med bland mina recept men då sa hon jag pratade med att den såklart fanns där. Vem hade rätt? 
Jag ringde till receptionen men läkaren är inte kvar, han skulle bara vara där i två veckor. 
Hon ringde upp till en jour läkaren och ringde sedan upp mig och sa att jag kunde gå dit och prata med en annan läkare så skulle den personen skicka i väg det utan problem då det står i min jornal att den andra läkaren som jag träffade hade skrivit ut den medicinen men som sagt inte gjort det.

Jag sa att det inte var några problem och att jag inte behöver tabletterna. Jag menar, det var ju inte ens jag som ville ha dom i från första början och därför så tänker jag inte heller ta kontakt med en annan läkare. Punkt. 
Dom får säga vad dom vill faktiskt, jag gav det en "chans" så nu har jag gjort mitt :) 
Jag fick ju iallafall som jag ville till slut. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0