Vad var jag orolig för?

Jag gick motvilligt upp klockan sju imorse och jag kunde inte sova i natt pga av nervositet men jag tog mig i väg och tog blodproverna. 
Hon som tog proverna var både snäll och duktig. jag fick nån form av special behandlig och det uppskattades. 
Först fick jag en liten värme kudde att ha på armen (som jag sedan fick hålla i) för att värma/mjuka upp venen och sen fick jag en mycket mindre nål än vad dom normalt använder, en så kallad "baby nål", som hade nån lång smal slang. Det var verkligen jätte smidigt och nu är det över :)
 
 
Idag är jag stört trött och jag längtar bara efter sängen men det får vänta tills inatt .
Jag är dock as sugen på glass men för en gång skull så har vi ingen glass hemma och jag är alldelses för trött för att gå ut. Gå och köp åt mig? :)
 
Idag är mitt humör lite sisådär faktiskt. Jag känner mig så förrvirrad och min hjärna vill olika saker, det sliter och drar i mig.  Hoppas på bättre dagar fram över. 
Det är allt som behövs, bättre dagar med betydligt mera sömn. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0