Actimel

Idag får jag pengar, wii! Jag ska börja med att betala räkningarna och sen ska jag gå och handla.
Actimel kommer få ramla ner i korgen idag så ska jag se om det kanske kan bli någon skillnad, vem vet.
Jag sökte på actimel för att jag ville läsa lite om produkten och så står det klart och tydligt "Svullna upp med actimel"
och där var det någon som hade skrivit att både hon och hennes man hade ätit dom ett tag och gått upp 5kg, att den enda ändringen dom hade gjort i både kost och träning var just den lilla yoghurten och VARNADE om den. Hon skrev även att hon hade gått ner 1kg efter hon slutade med den.
Jag tror dock inte att man går upp i vikt pga av att man byter ut sin yoghurt!
Aja jag tänker iallafall dricka 1 på morgonen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0