Åh nej - inte en till sån här ;)

SENASTE:
Dryck: Vatten ^^
Film du såg: Hur kan jag inte minnas det?! Om jag väntar 1 ½ timme så kan jag skriva "Notting Hill" ^^
Mat: Potatisbullar ^^
Bok: Ask Alice
HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat samma person två gånger: Jag har vart tillsammans med samma person två gånger.
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet :P
Varit kär: Japp
Förlorat någon speciell person: Det har jag
Varit deprimerad: Självklart inte haha ;)
SENASTE:
Dryck: Vatten ^^
Film du såg: Hur kan jag inte minnas det?! Om jag väntar 1timme så kan jag skriva "Notting Hill" ^^
Mat: Potatisbullar ^^
Bok: Ask Alice
HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat samma person två gånger: Jag har vart tillsammans med samma person två gånger.
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet :P
Varit kär: Japp
Förlorat någon speciell person: Det har jag
Varit deprimerad: Självklart inte haha ;)
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Turkos
Rosa
Svart
I ÅR HAR DU:
Fått ditt hjärta krossat: Nix
Skrattat så att du har börjat gråta: Tror inte det
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nja eller jag vet inte.. Det har jag väl
Kysst en kompis: Nej
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Jag har inte kvar msn
Hur många barn vill du ha i framtiden: Så många som möjligt typ :P
Har du några husdjur:Bara fyra katter ^^
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade kalas men jag var lite inne i min egna värld just då.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Glodde på Tv
Någonting som du längtar till: Att livet ska börja
Vad lyssnar du på just nu: Rösterna i från tv och datorns vackra fläkt
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Eh jo?
Vad gör dig irriterad just nu: Median
OM DIG:
Vad är ditt namn: Ida-Martina
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Oxen
Kille eller tjej: Tjej?
Grundskola: Bäckbyskolan
Hårfärg: Brun, rött tror jag :P
Långt eller kort: Mellan skulle jag nog säga
Längd: Jag är 156cm kort :)
Vad gillar du gällande dig själv: Mitt hår, ibland
Höger- eller vänsterhänt: Hööööger.
DIN FÖRSTA:
Operation: Jag tror aldrig att jag har gjort någon
Tatueringen: Inte sist jag kollade
Bästa vän: När jag var liten var det nog Jonas först
Sporten du spelade: Konståkning är väl ingen sport direkt. ?
Husdjur: Mimmi, En helt annan katt
Konsert: Hmm . Bra fråga
Alkohol du drack: Det kan ha vart öl.. Men då blev jag såklart inte berusad
JUST NU:
Äter du: Ingenting, funderar på att käka en chokladbit till :)
Dricker du: Vatten
Är du på väg att: Gå ut och ta ett bloss.
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja, det tror jag
Vill du gifta dig: Nopp
Karriär i åtanke: Jag är vet faktiskt inte
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Yngre eller äldre: Äldre
Romantisk eller spontan: Romantisk
Snygg mage eller snygga armar: Snyggt i mina ögon är nog inte samma sak som snyggt i dina ögon.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Känslig, men inte ÖVERkänslig
Ragg eller förhållande: Just nu är jag inte intreserad överhuvudtaget
Bråkstake eller tveksam: Inget utav det.
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Det kan ha hänt :P
Gjort något sjukt spontant: Jo
Tappat glasögon eller linser: Solglasögon ja
Haft sex: Absolut inte ^^
Krossat någons hjärta: Det har nog hänt
Har någon krossat ditt hjärta: Ja
Har du blivit arresterad: Nej
Gråtit när någon dött: Jaa det har jag
Gillat din killkompis (mer än som vän): Yes.
TROR DU PÅ:
Dig själv: Inte ofta
Mirakel: Nej
Kärlek vid första ögonkastet: Inte direkt men jag tror absolut att man kan känna en stark sammanhörighet.
Himlen: Jag vill verkligen tro, men jag gör tyvärr inte det.
Tomten: självklart.
Att kyssas på första dejten: Vad finns det att tro där? Gör det man känner för.
Änglar: Samma där som himlen, jag önskar verkligen att jag trodde men logiken går emot.
SVARA ÄRLIGT:
Varit otrogen: Ja
Haft mer än en pojkvän på samma gång: På lågstadiet :P
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, det tror jag faktiskt.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj men om man ska säga en pryl så säger jag BADKAR :)
Varför jag spenderade min tid på en sån här lista har jag ingenaning om haha :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0