^^

Jag hade ju målat upp dom "värsta" situationerna men hela dagen var bra. Det var betydligt mycket mindre folk på soc, det var inte lika kallt idag som igår.. Jag träffade upp Tobbe och drog till Espresso house, just den har jag aldrig vart på men det var väl ett helt okej café. Då jag typ aldrig går på café och vanligtvis bara dricker svart kaffe så slog jag på stort och tog en stor Mocca Latte.. As gott med Kaffe, oboy, chokladsås och jätte mycket grädde på toppen :D Kommer absolut att göra den hemma nån gång. :)

Sen blev jag "i tvingad" lite hallon paj med vaniljsås.:P Det var han som ville ha den men insisterade på att jag skulle ta någora skedar ^^. Helt ärlig så var den en riktig besvikelse. Kall, kompakt och samtidigt väldigt torr. Så borde faktiskt aldrig en paj vara. Speciellt inte kall, med kall vaniljsås som är upphälld i en "gammeldags senapsflaska". Japp jag är petig. På tal om skit fika så kan jag ju säga att ica på bäckby tar priset..
Här om dagen köpte jag en vaniljmunk  som står imontern och är "butiksbakad" eller? Nej jag tog en tugga av den, spottade ut och kastade den. Den var ISKALL i mitten, alltså själva vaniljsåsen var som en stenhård isbit. 
Lite tråkigt att det är en sån skit kvalitet där uppe, det går ju inte ens att köpa "nybakt" bröd för att dom har dom alldelsen förlänge i ugnen. Dom är halvbrända och otroligt torra.

Haha oj, det där var absolut inte meningen att jag skulle skriva det men jag tänka att när jag ändå klagar på fikabröd så kunde jag väl berätta det för er också :P Det jag ville komma fram till var iallafall att jag har haft en bra dag och nu sitter jag här, lite smått mätt och har precis ätit en blandning på vitkål och färs. Nästan som Kålpudding - fast ändå inte :)
Hoppas att ni får en bra kväll, det ska jag ha ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0