Fettis

och pannkaksDagen idag alltså. Just nu kan jag ju absolut inte påstå att jag är sugen alls men jag har ju bara vart vaken i tre timmar ^^. Om det blir något utav dom så blir det en semla - jag är så sjukt svag för mandel.
Grädde och kardemumma också för den delen. Speciellt mumman, jag har det fan i allt. haha
Aja det får bli köpe semlor isånnafall då det känns ganska onödigt att baka en massa semlor till TVÅ personer.
Jag har även en kladdkaka i kylen som lockar lite halft, jag bakade den igår med olika chokladsorter i smeten och mjölkchoklad på toppen med salta jordnötter.Jag funderar på att frysa in en bit så att jag iallafall får smaka på den.
Jag var inte sugen igår så det blev inte av.. Men den ser väldigt god ut och verkar vara sådär perfekt kladdig. :)

Middagen står på plattan iallafall så jag tänkte ta och käka lite bulgur"röra". Jag vaknar ju alltid innan nio nu förtiden så det blir alltid en tidigt frukost och middagen blir alltid vid lunchtid typ. Det funkar för mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0